Powered By Blogger

CUM SA AVETI UN SALON PROFITABIL

       Cel mai bun instrument pentru marketing al unui salon e recomandarea. Daca un client este multumit cu rezultatele, el sau ea va revenii la acelasi salon. Pana la urma e o chestie de incredere.           Clientii satisfacuti vor ajuta un salon prin recomandarea lui prietenilor, familiei sau colegilor.      Vestea despre un salon bun cu un personal competent si serios se raspandeste imediat . Este cea mai ieftina si eficienta forma de publicitate care exista. Este important de asemenea ca buna imagine si reputatia facuta sa fie mentinuta prin investitie in tehnologie si produse de ultima generatie.
      Succesul unui salon profitabil depinde foarte mult si de locatia pe care o are. O buna locatie ar fi pe o artera foarte circulata din orasul in care isi desfasoara activitatea sau mai bine intr-un mall.
      Pentru un salon faimos, pozitia nu mai este importanta deoarece clientii sunt fideli si sunt gata sa strabata tot orasul pentru a beneficia de tratamente de calitate cu care au fost obisnuiti. Daca salonul nu este cunoscut si nu are o lista lunga de clienti fideli, atunci este de preferat ca locatia unui salon sa fie intr-un loc central, usor accesibil din orice parte a orasului.
   Un salon profitabil trebuie sa fie curat. Sa respecte normele de igiena si sa ofere o atmosfera relaxanta si intima in care sa-si intampine clientii.
   Clientii trebuie sa aiba incredere in aparatura si produsele cosmetice folosite si sa aiba siguranta  ca sterilizarea si curatarea instrumentelor trebuie facuta dupa fiecare client, iar interiorul salonului, prosoapele si celelalte materiale folosite, spalate si aerisite zilnic. Nici un salon nu trebuie sa puna sanatatea  clientilor in pericol si daca o face, reputatia va avea numai de suferit.
    In general saloanele de infrumusetare ofera o gama larga de servicii in aceasi locatie. Doar o mica parte a saloanelor se specializeaza pe cateva servicii si ajung repede cunoscute si frecventate.
  Personalul trebuie sa fie calificat si antrenat pentru ca aplicarea tratamentelor cosmetice. Persoanele fara experienta si nepregatite in domeniu cosmetic poate cauza probleme de sanatate clientilor. Este responsabilitatea fiecarui salon de cosmetica in parte sa se asigure ca angajeaza personal calificat, bine pregatit care stapaneste bine procedurile cosmetice pe care le executa. Personalul unui salon are obligatia sa se informeze si sa-si insuseasca tot timpul noutatile aparute in domeniu.
  Pentru a avea succes, un salon trebuie sa vina in intampinarea dorintelor clientilor printr-un training permanent si insusirea ultimelor descoperiri in domeniu. Industria frumusetii e mereu in miscare iar tratamentele se imbunatatesc permanent datorita aparitiei de noi dispozitive si produse.
    Astazi intr-un salon de cosmetica se fac tratamente cosmetice cu produse din toata lumea. 





                                                            SUCCES!